Griffin Trophy 2007- Multisport

Jag är anmäld till en multisport tävling.
Griffin Trophy som är en tävling för Scania anställda och hålls i Södertälje till helgen
Jag halkade in lite på ett bananskal
Och jag har faktiskt varit lite rädd, fast ändå förväntansfull.
Har varit orolig över att jag inte skulle känna mig tillräckligt tränad, men nu känns det bra!
Jag känner mig redo.
Men såklart kommer det bli en utmaning!
Det är en ju en tävling för att testa de anställdas fysiska och mentala gränser :)
Det har verkligen varit bra motivation till att träna!

Vi är 7 personer som åker och tävlar i laget. 3 damer och 4 herrar.
Alla jobbar på mitt jobb på olika avdelningar.
På fredag morgon åker vi!
Tävlingen pågår hela helgen.
En kort träning hölls i söndags och ett sista möte inför tävlingshelgen.
Det ska bli kul!

Sedan toppas helgen med min 21 årsdag på söndag!





Kommentarer
Postat av: ISak

Varför sa du inte att du fyllde år? ;-)
Va gillade du tävlingen? Va gör du på Scania?

2007-09-05 @ 21:36:24
Postat av: Sandra

Tävlingen va jättebra! Roliga tävlingar och aktiviteter. Bra arrangemang!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback