Skönt

Har redan reklamerat en av hyllorna från IKEA imorse, det var hål på hyllplanet.
Sen krånglade en av stängerna vid uppsättningen, så jag var på väg att reklamera den också.
men med lite fix och trix löste sig allt!

Jävlar va sur jag blev på hon i kundtjänst, trodde ja skulle sprängas.
Jag hade redan förstått hur stängerna fungerade och hade monterat 1 av 2.
Sen frågar jag vad man kan göra åt den andra när låsningsfunktionen inte fungerar..
Om man kan fixa det själv, helt enkelt.
Det första jag får till svar är:

-"Den där har aldrig nånsin reklamerats, så det kan knappast vara nåt fel på den, du har nog bara gjort fel"
-(Jag) "Okej, men jag har ju monterat den ena och förstått hur den fungerar, så alltså borde det bara vara att göra samma sak på den andra, men det fungerar inte"
- "Men testa vrida åt båda hållen"
(Det är just det jag hade gjort i en ½ timme innan jag ringde mrs IKEA-bitch)

Jag gav upp hjälpen från henne och började prova själv, för där fanns ju inget att hämta.
Fan va glad jag blev när det bara var att öppna skiten och dra åt en skruv.
TACK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback