Nostalgi

Rensade på vinden för ett tag sen och hittade massa gamla student kort
Ett var särskilt fint, ett hemmagjort:

Studenten 2005
Önskar dig Sandra all lycka i livet!
Ser fram emot att få ta del av spännande äventyr och härliga upptåg.
"Att lita på sig själv är att dubbla sin förmåga"
Kramar från XXXXX

Det är verkligen sant. Det gäller att lita på sig själv och aldrig ångra nåt man gjort.

27567-46327567-462

Studenten var en befrielse för mig
Jag visste vad jag ville göra efter
Och sommaren gick fort, jag längtade efter att få åka dit jag skulle.
Jag ville komma vidare och kände nästan att jag hade gjort mitt i Kramfors

Och i slutet av sommaren blev det många avsked och tårar.
Vissa avsked blev för gott, vissa blev det inte.
Jag litade på mig själv totalt när jag skulle flytta
Jag visste att jag skulle trivas
Fast vissa säger att det blir vad man gör det till
I mitt fall så känns det som att jag inte kunde göra annat än trivas här
Och så är det fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback