Det är över nuu uuu

Fick ett mejl från grabbarna i klassen
Dom har gjort en sång, om den kursen vi precis avslutat
Den jävligaste kursen vi läst hittils

Maskinkomponenter är över, och vad passar då inte bättre än men en sång :)
Lyssna på:


http://banke.diinoweb.com/files





{d \over d t}\Big( \mathbf{B}_{syst} \Big)={d \over d t} \Big( \int_{kv} \beta\rho d V \Big) + \int_{ky} \beta \rho V dA_{ut} - \int_{ky} \beta \rho V dA_{in}

"Axel och fel toleraans ett kugghjul i sväng går i traans
Men laget, det håller alltid balans
Du känner känner dig stressad
Sven visar en badande kossa (MUUU)
Och sigge bara maler på

Det är ööver nu
Men jag kommer ihåg hur vi jobba så hårt
Det är över nu
Har en lab lab lab som kallar på mig (Ånej)

Först var det hemuppgift 1 Sen kom hemuppgift 2
Och alltid var det sjukt jävla trist
Dom säger att snart är det över
Och vi anar livsstruktur
Men då kommer all satans retur

Det är ööver nuuu
Men jag kommer ihåg hur vi jobba så hårt
Det är över nuu
Säger ja ja ja för de har gått bra!
Det är ööver nu
Men jag kommer ihåg en helt annan tid
Den är över nu
Reynold stal hela vårt liv!

Här kommer solen
Här kommer en sol som säger:
ALDRIG mer Sergei
Aldrig mer Sergei! (soolo)"

27567-439




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback