Fixa och trixa


Idag vaknade jag rätt pigg, fortsatte på morgonen med mitt projekt lite grann
Pluggade sen under dan, det gick fortfarande inte att koncentrera sig..
Satt mest och kollade ut genom fönstret och drömde mig bort
Eller så gick ja omkring och lallade runt på skolan och pratade med folk

Direkt efter skolan gick jag till en affär (hemligstämplad) och handlade massa grejer
till mission top secret!
När jag hade handlat klart och kom hem var klockan 18.00
Gjorde lite mat, åt snabbt.
Efter de och fram till nu har jag hållit på
Och jag är sjukt nöjd! Och sjukt trött!
Hoppas att det blir positiv respons nu ;)
Man vill ju ha nåt tillbaka för allt jobb!
(Nej, inte det ni kanske först kom att tänka på :p )
Att slippa göra middag imorgon vore toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback