Depp, separationsångest och trötthet

Just nu ligger jag på lite bottennivå
Jag är så otroligt trött om dagarna
jag är helt slutkörd, skolan is killing me.
Jag känner att jag inte har ork för någonting nästan
Allt ja tycker är roligt annars är bara jobbigt och ansträngade
Iof är jag säkert trött för att jag tränat dåligt på sistone också,
det beror ju på att jag haft väldigt mycket att göra i kombination med dålig planering

Separationsångest, jaa, nu drar alla på praktik ett år och jag är en av dom få som ska vara kvar här
Många drar hem till sina ursprungsorter och träffar gamla vänner igen
Pojkvännen drar 25 mil uppåt för att göra praktik.

Jag känner att jag inte har nån ursprungsort.
Jag känner mig helt Lost.
Visst, jag har gamla vänner i Kramfors. Och några lite utspridda varstans.
men antingen så är det jag som varit för busy med mitt eget liv, eller att dom andra varit det.
För det känns som att man tappat kontakten med många.
Internet är skitbra, men vad hjälper det när jag är inne på msn 1 gång i månaden..
Telefon funkar det med, men hemtelefon är för dyrt med tanke på hur lite jag ringer.

Jag ska verkligen försöka ta tag i det där igen.
Och försöka hålla kontakten med alla som åker härifrån.
men jag tror att det blir jag som får resa runt och hälsa på folk..
Inga är nog sugna på att åka upp hit.
Sen tror jag det är ett par styckna som är kvar här
Om inte annat så kommer 3orna tillbaka.

Ja, vi får väl se(s)
Det ska nog ordna sig

Nu ska jag fortsätta plugga här på Universitetsbiblioteket
B l ä.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback