En joggingtur

har jag varit ute på
Sköönt men jobbigt
Sen kom jag hem och skulle göra lite sit-ups
Då är det en skiva i och den här gamla rackaren spelades...:

"På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt
Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt."

Rätt skön låt ändå.
Och passade perfekt eftersom jag var ute och sprang i
strålande solsken och var på toppenhumör...dock inte i toppform kan jag ju säga.
Men efter den här helgen hade jag inte räknat med annat.

Var på Spex- SM i Örebro i helgen och Lulespexet visade upp sitt bidrag.
Gick inge vidare för oss, men jag är inte bitter :)
Dom som vann, nämligen Linköping, var riktigt bra!

Nä, nu ska jag nog ta en dusch och sova
Upp o hoppa tidigt imorgon

Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback