Inget sug

Nu är jag klar med min näst sista kurs för i år
Det trista är att jag har 1 tenta kvar nästa vecka och känner mig sjukt skolless.
När tentan väl är skriven så är jag bara ledig en helg. Sen börjar jag jobba.
Fast ja får semester efter en månad, produktionsstopp.

Så nu drar jag på praktik i 10 månader, helst längre, för att tjäna lite kosing och lära mig
 hur man tillverkar axlar till Scanias lastbilar & bussar.
Jag hamnade till slut på Ferruform här i Luleå, underbolag till Scania, där jag ska jobba i produktionen.
Det känns skönt att äntligen få sin paus från skolan nu.

Just nu sitter jag hemma och har skrivit ut lite kompendium & grejjer
Massa att läsa. massa...
Ska lägga mig i soffan och börja lite smått
Ikväll ska ja på bio, pirates, det ska bli gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback