Änt dom söt så säg?

Idag regnade det extremt här.
Började mitt på dan.
När jag slutade jobba så sprang jag ut från jobbet till omklädningsrummet, men blev dyngsur.
Duschade & klädde på mig torra kläder och sen cyklade jag hem, i ca 4 min.
Var sjöblöt igen.
Så jag bytte om för 3:e gången..
Jag hade velat haft på mig mitt regnställ som var hemma såklart.
Mitt fina turkosblå regnställ.
Skulle haft stövlar också.
Änt dom söt så säg?
Tretornen är fina dom.Tur att man har små fötter.
Jag hade tagit röda.
Har hört att man går fortast i röda stövlar.
27567-56327567-564



Kommentarer
Postat av: hp

hej little sandra! tack för din snela kommentar. Halsduken är faktiskt köpt på VeroModa, rätt dyr var den.. men den är sjukt skön och alldeles perfekt lång.
Ömma smek /din hp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback