En jävulskt bra hemmafru

Hej
Jag e en manlig kvinna. Jag mekar och kör maskiner på jobbet och lyfter tunga grejer.
Verkstadsindustrin is the shit!
Jag tuggar dock tuggummi istället för snus.
Jag tar även matlådor på jobbet istället för att äta på restaurangen.
Igår tvättade jag 4 tvättmaskiner, och idag har jag diskat ett diskberg som var 1 m..brett.
I tvätten fanns kläder som inte va mina, men för att jag är så snäll så tvätta ja dom ändå.
Eftersom jag varit utan bil sen jag tog körkortet så gillar jag att köra bil fortfarande.
Om 2-3 år är jag färdig ingenjör och jobbar förhoppningsvis med produktdesign.
Då ska jag göra nåt coolt till IKEA som alla kommer köpa.
Jag e romantisk och älskar hitta på romantiska saker att göra och att ge bort presenter.
Kommer jag på en bra födelsedagspresent så vill jag nästan ge den i förväg.
På fritiden så leker jag i spexet. Jag tränar också, bodypump ibland.
tränar helst biceps eftersom dom är små, men andra muskler brukar få leka också.
Orientering är kul, för då får man springa vilse och ropa på hjälp.
Dessutom får man använda båda hjärnhalvorna.
Ja tränar rätt mycke, för då blir man kompakt och stark!
Jag kan ha många bollar i luften, borstar tänderna samtidigt som jag kammar håret.
Spikar upp tavlor medans jag tvättar.
Jag lärde fotbollsfarsan att hantera en grill. Förförde Tarzan och planterade Ygdrasil.
Jag är en bra hemmafru.

Synd att jag bara får utnyttja de på helgerna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback