Tack knådarn!

Stort tack till företagsmassören som knådade på min trapezius muskel idag!
Det var så jäkla skönt och bra.
Jag känner mig 10 kilo lättare
och nu är jag lite mer rörlig..
Nu kan ja t om ta ett glas ur skåpet utan att de hugger till.

Har börjat känna av stelhet i axel/skuldror på sistone.
så nu tänkte ja att de får va nog!
Ska dit igen nästa vecka, så får ja se hur det utvecklas.
Fan va stel och svullen jag var. skönt att få lite blod dit igen!
Räknar med att ha "träningsvärk" imorgon pga all kvarliggande mjölksyra han knådat fram idag :)

Ibland är det skönt att unna sig saker.
Klippa sig, få massage, gå en kurs man varit intresserad av, en god middag eller vadsomhelst!
Lyx i vardan är de bästa som finns.
Funderar faktiskt på att boka in mig på nåt kul nu när man ändå är igång!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback