Efter premiär- Söndag

Igår var det premiär! Jag har sytt kläder och sminkat till föreställningan tillsammans med 5 andra brudar :)
Lär väl komma upp nåt fotomontage här på det senare.

Jag ligger hemma och slappar trots det fina vädret ut. (Öppnat balkongen för att de ska kännas bättre!;))
Kollar på desperate housewifes och fikar macka.
Känner mig trött och slutkörd och tycker att jag förtjänar lite slappande efter 1 ½ vecka med i princip 2 st heltidsjobb. Praktik och spex :)

Pojkvännens familj är i Thailand, så vi ska vara hundvakt ett tag.
Så idag ska vi hämta Skip och förhoppningsvis tar vi bilen till Thai Thai och köper sushi!

NJUT!

Nu när man har tillgång till bil kanske man ska hinta lite om att åka på IKEA ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback