Halsfluss + turné

Dålig kombination?

Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu, haft halsfluss och har mått halvkasst.
Det börjar bli bättre nu i alla fall.
Har gjort nåt nyttigt idag och ringt 2 arbetsgivare angående sommarjobb, så det känns bra.
I början på nästa vecka borde jag fått svar på hur det blir i sommar.
Förstår inte att de kan ligga till så dåligt med rekryteringen? :)
Jag har diskat också! :)

Ikväll blir det trots lite halsont lite grillning och majbrasa. Ska klä på mig ordentligt!

Turné med spexet i helgen också.
Vi ska till Linköping och Vasa finland. Ska bli grymt kul att åka färja!
Sen kommer mamma min och hennes man till Linköping och kollar.
Hoppas på att få bli helt frisk innan vi åker...

Nu ska jag skriva en packlista och dricka te med halstabletter i.
Sen ska ja köpa kött och majskolv.


I bussen

Mjukbyxor
Mjuktröja
Slit&släng t-shirt

Börs
Mobil +laddare
Kamera +laddare
IPod +laddare
Godis
Vatten
Kudde
Filt










Kommentarer
Postat av: Hanna P

ta en sväng till markaryd också vettja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback