HÄR är du!

27567-665

Håller på med layout jobb...
Har självlärt mig CAD, det går rätt bra, 2D is the shit!
Fast jag gillar 3D modellering bättre...

I CAD känns det som att man gör såna där kartor typ, "HÄR ÄR DU"... "HÄR ÄR DU INTE"
"Du är nu vid den röda pricken"... "Nödutgångar finns här här och här!"

Helt plötsligt fick jag känslan av att vara en flygvärdinna.
Fyfan va drygt att stå och säga samma sak varje flyg...varje dag... varje krasch...
Och stå och se löjlig ut och ingen bryr sig om vad man säger.
Jag brukar lyssna faktiskt, det är bara för att jag är så snäller!
Inte för att jag vill överleva...

Jag är inte rädd för att krascha egentligen, är inte alls flygrädd :)
Känns som större risk att man får en champagnekork i huvudet än att krascha.

En funderare:
Har ni tänkt på vilka som sitter vid nöddörrarna vid vingarna?

Det brukar jag alltid göra.
Jag brukar sätta mig där helst, extra benutrymme till mina hästlår! (HEHE)
Ofta är det iaf nån bräcklig pensionär som ser ut att falla ihop.

Då tar jag hellre på mig att fixa biffen om nåt händer!

Samma sak som att dom ska få sitta när man åker buss och det är slut på platser.
Handlar ju bara om artighet och medmänsklighet!
HÄR är du panschis!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback