Häst-test!

HÄJ!

Idag jobbar jag som vanligt.

Om en timme ska jag till läkare på allergitest.
När jag var i kittel här i vinter så var jag på western-ridning i 2 ½ timme.
Gick tokbra, tills jag kom hem och det började klia i ögat.
Trodde det var en vagel i ögat, man kan ju få såna fast det är väldigt sällsynt, efter man varit och åkt i backen i fartvinden.
Sen började det klia i andra ögat med. Då tänkte man ju:
"Hur i h-vete kan jag ha sån otur att det händer båda ögonen?"

Sen började det rinna. Jag sprang och duschade av mig all häst.
Fick ett piller fort som attan, eftersom jag skulle köra hem samma kväll..

Jag såg ut som Quasimodo i fejan ett tag :)

Sen lugnade det sig och jag körde de 43 milen hem.

Det var ett bra tag sen det hände, men nu ska ja äntligen få svaret!
Sjukt att man utvecklat en allergi sen man var liten.
Jag red ungefär till den tiden man började prenumererade på Kalle Anka, 94 kanske det var?
Jag tror mamma min gav mig ultimatum; Ridning eller Kalle Anka?

Man ska inte leka med maten, brukar man ju säga ;)
Så jag tog Kalle K !
Jag har t om kvar turkronan man fick !!

Ska ta kort på den nån dag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback