Förberedelser inför lördag

Idag kl.14 ska jag på makeupstore på sminkkurs och göra en kvällssminkning :D
Ska försöka ta kort på det sen också, kan nog bli riktigt coolt.

Sen ska jag springa runt på stan och göra ärenden, mest balgrejer.
Väska, stay-ups, hårnålar och en ny hårspray. Och såntdär tjejigt.
Sen ska jag köpa nåt kul på leksaksaffären att sätta i fiskskålen.
Kanske en sånhär!
27567-627


Sen ska jag köpa grejer till snittar. Är fördrink hemma hos mig innan balen :)
3 olika blir det:
-
Baconlindade dadlar
(åt det förra året på fördrinken, supergod kombination sött+salt!)
- Crostini med olivpasta
- Tunnbrödsrullar med lax och cremefraicechevre

MUMS!
Tror det blir finfint.

Cya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback