Jag o Pfaffen myser


Måste förresten tipsa om en riktigt bra blogg. En tjej som helt har min
humor!

Idag har jag varit och tränat och solat. Tror ja fick lite cancer, men de går över!
Måste sola litte inför nästa helg. För då äre bal!

Fick nån kommentar för längesen om klänningsbygget. "Mer bilder!"
Så det kommer nu.. 1000 år senare.
har inte haft tid att sitta vid datorn knappt, eller ork.. eller lust.
Skönt att vara icke databeroende! Det är ju fridlyst nuförtiden.
I och för sig så kollar jag mailen varje dag, men ja orkar inte blogga eller chatta varje dag.

Ikväll tar jag de lugnt, ska upp tidigt imorgon. Spexsöndag, varje söndag!
Har sytt lite idag/ikväll igen, måste ju bli klar. Men det är inte långt kvar nu.
Här är lite bilder, tror att det blir riktigt bra, jag e stolt!
27567-617
Toppen i ett tidigare stadie, provat första gången med pånålat axelband.
27567-616
Också i ett tidigt stadie, har sytt klart toppen nu.
27567-615
Ihopnålat som fan inför sista sömmen!

27567-619

Första tylllagret utanpå kjolen, hej å hå, nu ska jag sätta fast nästa som ligger bakom på stolen.
fick förresten köpa mer tyll, 9 meter mer! Så det är sjuukt mycke tyll på den :D
Sen ska jag gå och köpa godis och kolla på west end star!
Karln är på whiskeyprovning ikväll, låter väldigt vuxet.. och äckligt..

Jag måste bara bli klar med klänningen ikväll.
Orkar inte stressa med den i veckan :D







Kommentarer
Postat av: Emilie

Känner igen den där klänningen ;) Bra gjort att sy den själv! Kram

2008-02-05 @ 13:34:27
Postat av: Sandra

Jaa, den är lik. Lite större i vidd och i turkos. Men din var ju grymt snygg!
Blev lite less på den rosa prinsess-klänningen.Ville ha nåt tuffare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback