Såhär blev balklänningen tillslut!

27567-63627567-637

Jättenöjd!
Otroligt kul att skapa sin egen klänning.
Och mycket enklare än jag trodde :)
Fick mest komplimanger om tyllet & färgen.
Något som var extra kul var att jag valde just turkos, för det var det inte många som hade :)
Materialet kostade ungefär 700 kr. Vilket är tokbilligt!
Dock tog klänningen rätt mycket tid. Men jag har ändå fått mersmak för att skapa egna kläder.

Man lär sig väldigt mycket på vägen!
Nästa gång man syr kanske man hittar fler genvägar :D

Gick en sminkkurs på makeupstore också.
Var lärorikt. Fick veta hur min hud är, mitt ansikte, hur jag ska sminka mig för att se ut på olika sätt, osv
Gjorde en kvällsminkning till balen, men fick lära mig så mkt mer utöver det.
Och produkter för 500 kr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback