fixardag


Idag har jag varit och tränat och ska äta lunch nu.
Sen ska jag in till stan och klippa mig, och färga.
Blev lite inspirerad av den här bilden på
Hayley faktiskt, hon brukar oftast ha rödaktigt/orange hår.
Hon måste ju va typ en av dom snyggaste red-headsen!
Har dock aldrig gillat rött på mig själv.
Sen skulle jag inte orka fixa det så ofta eftersom rött går ur så fort.
Nä, de blir nog lite blond/koppar/aprikos aktigt. Vi får se!


Träningsmusik


Lady Gaga- Just dance
Ashlee simpson- Outta my head
Panic at the disco- nine in the afternoon
Flipsyde- Someday
Paramore- Misery business, och massa andra bra
CCS- Music is my hot, hot sex
Spurtlåt
Rage against the machine- Killing in the name of

Den låten är helt sjuk att se nån spela på expert-mode på guitar hero! :D
Kolla!







Kommentarer
Postat av: petri

några bra låtar du hade där!

men jag kan inte hålla med om att Killing in the name of på guitar hero var något sjukt.

2008-07-15 @ 07:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback