Let's face it... everybody hates furu!

Nu ska jag snart på Ikea!
Jag har velat åka dit i typ ett halvår...
Ändå är det bara 15 mil ungefär till Haparanda.
Men det är smidigast att ha bil, så då fixa vi en sån.

Först och främst ska vi ha en matta och gardin :)
Sen ska vi kika på tvbänkar och lite annat.
Får helt enkelt se vad det blir.
Ingen furu blir det :)

Igår var jag ute med jobbet där först körde vi lappländsk olympiad (fyrhjuling, yxkastning, labyrint, blåsrör, slangbella och balansgång). Sen så hade vi bastu och pool och sedan en mycket trevlig middag. Riktigt lyckat.
När jag blir stor ska jag ha en fyrhjuling som jag kan köra runt runt mitt hus!!
Jag är på riktigt bra humör efter gårdagen :)

Hampen, snart min matta!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback