Bra radio

Sen Pandora-radion från USA gick och försvann pga rättigheter till musiken så har jag saknat den..

Det var en radiostation där du skapar en profil och börjar med att välja en låt eller en artist du gillar, eller som du känner för att lyssna på just nu.
Sen väljer radiostationen nästa låt med andra liknande artister och skapar en radiostation utefter vad du tycker.
Vid varje låt kan du ge tumme upp, tumme ner eller "jag vill aldrig mer höra denna låt".
Sen kan du såklart bara skippa en låt och trycka "vidare".

Vet inte hur dom gjorde för att göra i princip samma sak, men vilken tur att last-fm finns nu i alla fall.
Annars vet jag inte hur jag skulle orka hitta ny musik att lyssna på.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback