Inför krogen!

HÄJ!

Nu ska jag ut på krogen.
Ska bara plocka upp Annica.

Idag har jag varit med om en skum tant som sökt upp mig på eniro, och sedan ringde mig.
Hon ville att jag skulle kolla om hennes son, som bor i samma hus, lever.
Eftersom han inte hört av sig på flera dagar.
Det gjorde han, han var en asocial hårdrockskille som varit lite trött och sjuk och dragit ur telefonjacket.
Han kallas nu iller-killen, eftersom han hade 2 st illrar.  :D

Han kände igen mig ifrån tvättstugan.

JAG ÄR EN KÄNDIS! haha


Nu är det kåren som gäller.
Jag är sjukt danssugen!!

Jag har svart body, svart kjol med dragkedja, bruna strumpbyxor och mcboots.
Jag har 2 röda stora hårspännen i håret och en guldbrunglittrig ögonskugga från make up store.
Sen har jag 2 löshårsclips därunder! Fett tjockt hår ;)

Säg hej till tjej, om ni ser mig!

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback