För att vara mindre egocentrisk så kommer här en dikt!


Rickardo, du e så go och fin
Du är som ett bröst utan cancer i mammografin
Jag vill äta dig som en pralin!
Du är rätt nördig när det gäller sten
Jag gillar dina över 200 ben!
Du är som barnvaggaren i vår kurs i konstruktion
Välkonstruerad helt i perfektion
Du är go som en kanelbulle
Och lika behändig som en toalett med toarulle!
Jag tycker om ditt fina leende
Ditt bra beteende och nästan korrekta seende
Jag skulle vilja ha dig på abonnemang
Du skulle passa bra i de flesta sammanhang

Får ja chans på dig?
JA, NEJ eller KANSKE?





Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vilken härlig, humoristisk dikt!!

Jag skriver själv dikter ibland så jag har öga för det där..

Hur kul som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback