Oväntat telefonsamtal

Såklart lyckades jag glömma sätta min telefon på ljudlös under min första föreläsning idag, den börjar ringa.
Jag slår av fort.. den ringer igen.. jag slår av....
Jag ber Mattias som sitter bredvid att surfa på sin telefon och kolla vem det är som ringer, eftersom jag inte har numret...
Då ser jag vem det är:
Min tekniklärare från gymnasiet!

Vad vill han? Jag ringer upp på rasten och undrar vad han har på hjärtat:
"Jag står just nu på Luleå Tekniska Universitet med 2 st klasser från Kramfors och vi ska besöka ditt program, kan du komma förbi?"

Jag ställer gladeligen upp, möter upp honom och hejar.
Jag har inte sett honom sen 2005, men han är sig lik.
Jag följer med klasserna på en rundvisning och intro på programmet.
Jag går runt med eleverna och svarar på deras frågor. Tänk vad nyfiken man var då..

Snacka om att världen är liten ibland!

Och inte nog med det, kolla vad jag hittade i min bildmapp på datorn!
Det är en skämtbild på vår klass som vi satte upp vid våra skåp när studenten närmade sig.
Det var tider det!

(Om någon gammal klasskamrat läser det här får ni gärna lämna en kommentar) :)


Jag är zorro! Dom med kryss är inte mobbade, dom bytte program eller flyttade innan vi tog studenten..





Kommentarer
Postat av: Petri

Hahaha, fasen va kul!!!

Var det Stefan (the Stallion) eller Peo (aka Stegen) som kom på besök?? :)

2008-11-26 @ 23:46:21
Postat av: Sandra

Det var Peo! :D

Postat av: Manne

Peo is tha shit ;P !



På tal om lärare. Jag har fått i uppdrag att bygga en robot av ett riktigt orginal från lule universitet tro han hette Åke W. nått typ 65 kanske nån lärare du haft Sandra :P?

2008-12-14 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback