Jag har slagit en volt!

För jag har fyndat två jättefina lampor på röda korset, 35 pengar styck!
Slå den du! Man är ju inte student för inte alltså...
Prestigen att få mest för minst pengar är oerhört viktig!
Ungefär jämbördigt viktig som krig och fred på jorden..

Men jag har däremot fått leka elektriker då de var ojordade och stickpropparna var äldre än min mormor.
Därför passade de inte nånstans. Utan hona ingen hane liksom bah.

Såhär kul kan man ha, om man har tråkigt och får följa strömmen...

Observera den stöddiga uppfinnar-Jocke minen!






Lampa by day



Lampa by night



Två lampa by night





Kommentarer
Postat av: Ida

Du det där vart ju supernajs!

2009-04-06 @ 23:20:22
Postat av: Sandra

Aj nåw!

Postat av: Valle

Du vill inte sälja dom???

2009-04-07 @ 14:40:12
URL: http://blogg.lulespexet.com
Postat av: Sandra

Nähädu :)

Men jag kan kika efter några fler.

Lär ju finnas nånstans!

2009-04-08 @ 20:46:39
URL: http://underabarasaker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback