Studera.nuuuuu...

15 april, sista sökdatum för utbildningar.
Ångest för många, fröjd för vissa, och en vana för andra.

Själv ska man välja kurser för femtihundrade gången, känns det som.
Men det är kanske 5:e gången.
Perioden kring 15 april så är studera.nu systemet helt överbelastat.
Dom får ibland förlänga ansökningstiderna pga att systemet inte pallar.

Själv vet jag exakt vad jag ska välja, men allt går otroligt trögt just nu.
Sök på anmäääälniiiinnggssskoood: 364545
O  K..!
Laddar...
Laddar..
Du har blivit utloggad på grund av inaktivitet, logga in igen.

VA?
Jag är inte inaktiv, systemet är!

Ingen mening att stressa ändå.
Kan nästan satsa mitt CSN-lån på att dom kommer förlänga ansökningstiden i alla fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback