Snart är det värsta över

Ikväll har jag kvällstenta
Imorgon gör jag klart det sista sista på konstruktionskursen
På måndag har jag en liten inlämning i produktdesign

Sen efter jul har jag inte haft så mycket till liv förutom att plugga.
Det är hårt, men det är värt det!
Imorgon har jag gjort klart en av de största kurserna jag någonsin läst på 7,5 hp.
 
Snart är det över...
Fattar ni?
Snart är det över!

Och precis när det är över, börjar nästa läsperiod ;)
Men jag tvivlar på att det någonsin kommer bli mycket mer än det som varit..

Allt det kreativa i mig kommer att släppas lös under nästa vecka.
Jag ska sy, måla och gå på designworkshop i hållbar produktutveckling med inspiration från naturen.
Och jag ska laga thai-mat ur
Ica Buffé
Jag kommer gå wild'n'crazy!
Det enda som saknas är att få åka lite bräda :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback