Jag erkänner att jag är en nörd


Bild från:
Banglesofhope


Ok, jag erkänner att jag blivit en Twilight-nörd.
Jag tycker att det här armbandet som Banglesofhope har i sin webbshop är så sött!
Det är designat efter beskrivning av Bellas armband i Twilight-boken New Moon.
Det borde man ju ganska lätt kunna tillverka själv? hmm...

Jag älskar såna böcker som är något mellan fantasi och verklighet.
Älskar även thrillers, både i bokväg och filmväg.
Har fått boktips av en kompis om Den vidunderliga kärlekens historia också,
som jag nog kommer att läsa senare.

Men nu håller jag på att läsa sista Twilight-boken Breaking Dawn och böckerna blir bara bättre och bättre
ju längre man kommer i serien. Tycker att dom är bäst på engelska.
Det skadar ju inte heller att författaren och jag har rätt lika musiksmak.




Kommentarer
Postat av: Robert

Har du läst Word & Void-serien av Terry Brooks? Void%28novel_series" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Word_%26Void(novel_series) Om inte så bara måste du kolla upp dem! Tror du kommer att gilla dem. Har själv bara läst dem på svenska, men jag antar att de, som de flesta fantasyböcker, är bättre på orginalspråket...

2009-08-02 @ 20:37:11
URL: http://roblun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback