Jobba joobba jooobba

Sen nån vecka tillbaka jobbar jag alltså på Sushibar. Mycket trevligt !
Jag älskar ju sushi och har ju kunnat göra det ett tag.

Linn och Emelie "tvingade" mig att lära mig äta det...
Och dom lärde mig göra det själv under gymnasietiden. Vilka tider!
Hittade gamla bilder från massa härliga sushi-kvällar back in the days.




Bild från
Sushibar



Kläm och känn hemma hos Per. Här var nea med!       Hur många kan göra sushi samtidigt?!!
Kommeru ihåg?



Mattias cuttar sushi                                                     Sushi-kockarna har tillfälligt gått över till tacos. Tummen upp!


Akta dig Joel. Nu sticker jag dig i ögonen!                        Mums fillibarbapappa!


Tada!                                                                                         Mmm, gott! Eller?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback