Sommar sommar sommar!

Sitter och funderar på varför inte mina midsommar MMS inte kommit fram här på bloggen...
Men den funktionen verkar inte funka nu heller, så jag laddar upp det senare.

Har varit ute i skärgården i Luleå med kanonväder! Kanske enda stället i Sverige där det varit sol?
Bränd på näsan och nöjd :)

Sommaren går fort, det är redan slutet på juni.
Jag håller på att skriva in mitt jobbschema, planerar ihop allt i almanackan och spanar på flyg.
En resa är hittills helt spikad. London 1 ½ vecka i juli!
Musikal, turistsaker, parker, gratis boende, dricka nån öl på pub, gå på restaurang, marknad och strosa runt i London.
Behöver jag säga mer?
När jag var där sist över en helg hann jag inte med så mycket, så det ska bli kul att se mer.


















Bild från London sep -08


Några vänner ska åka på bilresa genom Europa och övertalar mig att åka med.
Sen vill jag ner till sthlm en sväng, och också upp till fjällen och vandra eftersom jag aldrig gjort det..
Vet inte hur jag ska hinna klämma in allt, när jag också precis fått ett extra-jobb som jag vill ha kvar...

Jag funderar på att klona mig och spela på Lotto.
Men det löser sig nog. Är ju trots allt bara roliga saker att planera :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback