Jag är på tv!

Min absoluta favoritförening Lulespexet, har jag varit engagerad i sen jag började plugga på LTU.
Jag har varit skådespelare, dekorbyggare och sy&sminkansvarig.
I år fokuserar jag lite mer på studier men ska försöka vara med nästa år.

Jag märkte att jag är med några sekunder i ett nyhetsreportage, fast bara tittandes och skrattandes :)
0,14 minuter in i filmen nedan är jag.
Oehört nöjd med min insats! hehe

Dom har som brukligt släppt handlingen på årets spex, och den andra filmen här nere är releasefilmen på årets handling.

Gå och se!
Boka här.







Kommentarer
Postat av: Kristian

Hej Sandra.

De som troligen flyttar hit är Jenny B från spexet och Sara Karlsson som jag jobbade med i NPG.

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag kommer upp.

Ska bli så underbart att träffa alla igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback