Enkel, smidig och harmonisk....



Bilderna ska visa : Enkel, smidig och harmonisk.

Såhär jobbar jag på att få min tid att bli just nu.
Det har varit kaos ett tag nu för mitt schema känner jag...
Timmarna räcker liksom inte till för allt och jag blir bara stirrig och förvirrad.
Eller...JAG räcker inte till :) Och det känns jobbigt ibland.

Eftersom jag läser en kurs i förhandling nu har jag insett att jag måste börja förhandla om min egen tid!
Ingen annan än jag kan bestämma över den.
Jag måste helt enkelt bestämma vad som är viktigt att lägga tid på!

Det är alltid lättare att prioritera bort sig själv än andra, därför måste jag nu börja prioritera mig själv högre :)
Det mår alla bra av tror jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback