IKEA's nyheter 2011


Nu har jag sommarjobbat klart på IKEA, det har varit riktigt riktigt kul och spännande!
Nu förstår man verkligen hur IKEA tänker och är uppbyggt.
Vi får se vad det här leder till i framtiden.
Om jag någon gång behöver renovera ett kök så vet jag i alla fall precis vad man ska tänka på :)

De flesta nyheterna finns redan ute i varuhusen och
här kan du tjuvkika lite innan den nya
katalogen kommer imorgon. (Har du "ingen reklam" lapp på dörren får du ta bort den)
Jag har plockat ihop några av mina favoritnyheter.
Vi har köpt nya köksmöbler i sommar.
Och jag har faktiskt redan köpt en BEKVÄM pall i svart för att gardera mig :)
Den har kommit till användning idag då jag härjat och städat lite här hemma.


TULSEBODA,ljusstake. TRÅDIG, skål.

HERRÄNG, blockljushållare, alla färger!. EKBY, hyllplan, fästes under vägghylla.


OLUNDA, tavla. VARMT HUND, textil.

NORDEN, sideboard, svart. BEKVÄM, pall, finns nu i svart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback