Sitter på muggen....


Jag sitter och surfar lite på
Muggen, hehe.
Kollar mail och lite sånt medan jag väntar på sällskap på Söder.
När man tänker efter så känner man ju en hel del folk här i Sthlm.
Så nog ska man kunna hitta på nåt äventyr här i dagarna!

Jag måste bara berätta om igår. För igår hade jag världens otursdag!
Någon har kapat mitt kontokort, så jag fick fixa halva dagen med det, polisanmäla och greja.
Sedan skulle jag trycka lite grejer till spexet.
Jaaa, då lyckades tryckeriet skriva ut fel grejer på typ FEMTIELVA av dom fina papprena jag köpt.
Så nu måste köpa fler och gå dit igen på fredag.
Men det fixar sig i alla fall och dom blev grymt snygga!

Och för första gången i mitt liv har jag fått en vaxpropp, tror jag i alla fall.
Lock för örat och lite lätt ringsignal a la Sony Ericsson
Fick smyga lite med min Revaxör på pendeln in till stan, hehe.
Kändes som att jag gick snett med huvudet hela tiden :)

Nä, nu ska jag möta upp på Medborgarplatsen, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback