Acklimatisering


 
Sen igår är jag inflyttad i Haparanda på veckobasis.
Det blir lite extra spännande att flytta hit, eftersom det
enligt Fokus Sveriges sämsta kommun att bo i.
Hehe, men det ska nog gå bra, är ju mest här för att jobba.

Gjorde min första riktiga dag på jobbet idag eftersom jag hade dom blågula kläderna.
Ja, ni kan ju gissa vart jag jobbar .. :)
Ska sälja kök i sommar, men till skillnad från dom jag ska sälja så är mitt här i Happis inte så flådigt.

Här ser ni mitt lilla "kök".
Är inhyrd i ett rum i ett hus, det finns en hall och toalett. En del av hallen är alltså köket :)
Man får leva lite spartanskt eftersom det är kokplatta och mikro som gäller.
Duscha gör man i källaren eller på jobbet.

Nu ska jag lokalisera en cykelpump på nån mack nånstans, då jag inte hade nån handpump hemma i Luleå.

Det är nästan som en överlevnadskurs på låg nivå det här! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback