Tornet






Det här är ett gammalt vattentorn i Haparanda. Det är helt igenbommat.
I alla fall för att att gå in i. Istället har man anlagt en basketbollplan bredvid som är rätt populär.

Det är himla fint tornet ändå! Jag funderar på hur det skulle vara att bo i det?
Det är säkert trappor en bit upp... lite drygt..men tänk att ha sovrummet där högst upp!
Med vy över havet.
Konstigt det skulle bli om någon ska hälsa på, behöver ju knappast en vägbeskrivning :)

Eller tänk om det fanns en bar däruppe?
Man promenerar upp och sätter sig på en liten balkong och dricker en öl eller cocktails med goda vänner.

Himlen är solig och helt klarblå här ikväll och det är ljust dygnet runt.
Vilken tur att jag har persienner..annars vore jag körd :)







Kommentarer
Postat av: Pontus

Det där minns jag från min praktikperiod :)

2011-03-16 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback