Fyndig


Vår lägenhet är liten men charmig.
Ibland är man bra fyndig och pysslar ihop något riktigt smart, eller så springer man på nåt billigt.



Lampan har jag ju pysslat ihop själv.
Men man skulle nog kunna pyssla ihop något lite billigare om man hittar bra grejer.
Gillar vår gula träningsboll som piggar upp rummet!



Den nya lilla tavlan som inte ens är upphängd.
Ramen är egentligen ett felköp (formatet) men när det var 20% rabatt så tänkte jag att ..vatusan!
Bättre att vara lite konstruktiv.
Så jag använde min favvofont, FFF Tusj Bold, och gjorde ett A3 med fina ord.
Pallarna är MARIUS i utgående färg, tror jag köpte dom för 2 år sedan för 20 :- st.



Det här fina skåpet fyndade jag för 150 :- på Myrorna.
I den förvarar vi allt från vinglas till filmer, vinylskivor och pryttlar.
Telefonen som är fyndad på Gamla lampor i stockholm, var förut trasig och sliten.
Jag bjuder på kablarna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback