Mysbilder från en eftermiddag på retrocaféet


Pachinko, ett japanskt spel där du skjuter upp en kula och hoppas på det bästa.
Sjukt beroendeframkallande, snabbt och ganska meningslöst. Priset: Väärldens PLING och nya kulor att spela med.



Jag vann massor och blev beroende, men det gick över.


Skumma och söta möbler.


Konstiga små prylar.



Kanske världens fulaste lampa...
Och det säger jag även om jag kommer från surströmmingens Ångermanland.


Fullt med småprylar och små spel!



Strumpautomat, det hade jag behövt för ett par veckor sedan!
Var på arbetsintervju och blev dyngsur om fötterna på vägen dit.
Hade inte direkt ett par back-up strumpor med mig :)
Det var bara att härda ut!





Mera fullproppade hyllor med gamla prylar. Fanns alltid nåt spännande att titta på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback