Några favoritprylar




Tjusiga glasburkar som jag ärvt. Lådan är en gammal Electrolux som man skymtar gamla loggan på.


Ett träplan som min morfar gjort.




En sten som blivit upphittad längst ut i Luleås Skärgård, som jag fått i present.
Det otroliga är att den redan var målad när den hittades.


En söt liten byrå jag fyndat på Röda korset för 150 :-.




Två lampor som jag fyndat och ska pyssla om litegrann.




En whiskeykaraff med ställ som jag köpte för en tjuga på en secondhand i Finland (Tornio), när jag sommarjobbade på IKEA.


En snygg 70-talslampa i metall som har lånats ett gäng år.


Kanske snyggaste förvaringsväskan som rymmer massa matteböcker.
Fyndat i Råneå på en gårdsloppis efter Lulespexets stabsöverlämning.






Små foton på släktingar och familj från när dom var unga.



En klocka som var Lillys, min gammelfarmor. Som jag nu har skaffat batteri till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback