Citatmaskinen

Här kommer en massa random citat från olika folk under veckan som gått.


"- Jag har läst 13 mattekurser i mitt liv. Jag som inte ens gillar matte!!
- Det är ju heeelt sjukt.
Skönt att man läste Matte E i alla fall, nu när den är obligatorisk på civilingenjörsintaget.
Då känns det som att man inte gled in på räkskal i alla fall!"
(Bananskal och räkmacka blir tydligen räkskal..)

"Men det där med relationer är ju sjukt krångligt ibland. Och det är så jobbigt när det spricker!"
eeh..

"Sjukt coolt, det är filmat med sån där kamerahjälm....eller heter det hjälmkamera?"

"-Jag tror att jag ska gå på toa.
- GÖR DET GÖR DET!!"

"Jag hoppas verkligen att renarna håller sig på vägen!!"
Sägs av chauffören när vi kör mot hemavan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback