Kreativt organiserat kaos





Medans jag kamikaze-söker jobb, extrajobbar och pluggar litegrann.
Så kan jag spendera lite tid på massa kreativa saker. 
Jag är rätt konstig, för när jag får lite att göra så vill min hjärna bara spruta idéer.
Dessutom vill jag göra allt samtidigt.
Rätt så skönt att jag kan stimulera mig själv, så att säga.
Annars skulle jag väl mörda sig själv baklänges efter ett tag.

Jag kan göra saker som..
Dricka ofantliga mängder kaffe..
Extrajobba lite extra..
Rama in en godkänd tenta som jag är stolt över..
Leta upp ny ringsignal till mobilen..
Blogga lite mer..
Tillverka en spotify-lista i ren hyllning till våra allra heligaste organ.
Träna mitt på dagen..
Ringa 5 personer per dag för att erhålla svart bälte i företagskontakt..
Skissa..pyssla.. brainstorma exjobbsidéer..
Leta upp bra-att-ha hemsidor till Favoriter..

Eller som jag gjort nu, en ny fräsig header.

Kunskap är aldrig tung att bära brukar man säga..
Kreativitet är ännu lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback