Sandra -

Pysslar mig en lampskärm





Bedövande vackert



På fiske i Kalvhamn på Uddskär i Luleå skärgård.

Frän filmblogg.

Här körs det gif:ar från filmklassiker. Fina scener med fina citat till. Briljant idé!




Clockwork orange.


Napoleon Dynamite.





Vart hittar man en sån här dekorations-pry...

dsc01636 (MMS)

Vart hittar man en sån här dekorations-pryl? Hjälp!


Inspiration till egen tavla



Sommarpyssel !




Sushi-lunch.. mums!

dsc01630 (MMS)

Sushi-lunch.. mums!


Kanske världens fulaste teknikpryl...iPod ...

dsc01633 (MMS)

Kanske världens fulaste teknikpryl...iPod docka i grisform :)


Fina rattar



Jomen visst. Mina nya datorhögtalare alltså, dom är fina dom. Från Philips.

Att montera Stonehenge



En av dom roligaste parodi IKEA monteringsanvisningar jag sett! 
Vill du ha hjälp? Fråga din lokala druid.
Via
IKEA Hackers.



Lampor jag gillar



Hittade lite inspirationsbilder i min skolmapp som jag rensar, för att kunna jobba mot den.
Typiskt att det alltid ska finnas för lite utrymme.

Men då får dom ligga här istället helt enkelt !