En BEAT-lördag

Förra lördagen innehöll förfest med musikquiz och BEAT-klubbkväll på STUK.
Dessutom en hel del partytrick och suddiga foton.



Det började med en stressig middag och Irish Coffee till efterrätt.
Sedan började grabbarna leka med ord på kylskåpet.
Leken gick ut på att bygga en mening med alfabetets alla bokstäver.
Jag tog kort på alla varianter..den här var faktiskt MINST barnförbjuden.


Jag och Ida.G hade förberett ett partyquiz!


Alla tänker JÄTTEhårt. Med risk för att sträcka hjärnan!


Jag och Ida.A på en suddig after-quiz bild. Vad många Ida jag känner!


Partytricks på gång.

Sedan blev det utgång till stängning klockan 3. Men där tog jag inga bilder.
En helt galet bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback