Håller andan lite till


En spännande vecka har det varit sen i torsdags!

Har hunnit resa en hel del, genomgått ett gäng intervjuer och ett personlighetstest.
Det ska bli spännande att se vad det visar.
Jag har en bra känsla med mig! Men håller ändå andan lite lite till innan jag vet mer.

Har också hunnit med lite nöje som ett sthlmsbesök innehållandes lite shopping och god mat. 
Indiskt och tapas-middag i gott sällskap, riktigt mömsigt och trevligt!
Ett besök på fotografiska, helt magisk utsikt där kan jag ju säga.
Sen en pysselkväll igår.
Har nu börjat fixa och trixa inför start av exjobbande.

Sen har jag lyckats dra på mig en lättare dos av halsfluss.
Herrejisses, inte så konstigt med mitt tempo?

Skulle känna mig lite friskare om
Lule kunde vinna ikväll!



Fotografiska utsikten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback