Vid Europas ände


Jag reste med jobbet till Portugal förra veckan. På fritiden vi hade så hann vi med en helkvälls och en morgonpromenad längs Portos gator och kust innan vi åkte hem. Jag fotade, häng med!




Panoramavy från ena hotellet, Atlanten it is.




Värsta Sverige-huset i Porto!




Kvällspromenaden i Porto gav motion. Promenerade uppåner i dom olika stadsdelarna.
Staden är lite specialbyggd och anpassad för berget. Vi hittade en restaurang tillslut.. oj vad hungriga vi var!




Försöker le i solen, blev ju sådär kanske men. Bakom mig: USA?



Smygfotade en affärsman på morgonpromenad längs strandpromenaden.
Han kollade att han var ren under naglarna.




Jag hängde ett bra tag ute på piren i solen och bland fiskarna. Dom verkade glada!


Mr Påfågel kom och sa hej.




Portos kust från piren.

Otroligt vackert!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback