Sandra -

Silvertejp

Jag gick på en restaurang där toaletten såg ut såhär. Lagad med silvertejp.

Nog för att silvertejp är bra, men ibland undrar man vart gränsen går för att laga själv. I det här fallet har dom nog bränt 5 rullar tejp. Man undrar lite vem det är som kört karate härinne?


Färgglad






Denim och läder

Grymt snyggt ihop!


Öresundsbron förra veckan

Så kan det se ut från tåget om man är på väg..


Musägg

Vad som kan finnas på frukostbuffén på tjänsteresor. Kul på jobbet för frukostvärdarna på hotellet. Kul sätt för oss att starta dagen på.


Nästan som ny

Såhär såg jag ut igår innan jag skulle till Kafe de luxe och lyssna på ett band.
Är faktiskt rätt så nyklippt eftersom jag klippte mig förra helgen.
Det blev väldigt bra!


(Och från sidan)




2 mattor, 1 golv

Enkelt, två små på ett golv, billigt snyggt och praktiskt!

 


Kärlek till jobbet








Du är min favorit



Dagens bild för inspiration.