Sandra -

Åksug!

Ååh, jag är så sugen på att köpa en ny bräda!
Har tappat suget på sistone med åkningen.
Men jag tror ja skulle få upp de om jag hade lite bättre utrustning faktiskt.
Jag vet knappt hur gammal min bräda är.
Ärvd av brorsan som hann växa ifatt mig..

Nä, ska jag köpa en så blir det en rejäl!
Burton
Feelgood med Escapade bindningar...
Mmmm mmm mmm!
Då kanske jag kan lära mig grinda på lite högre ställen! och svårare :D
Och kanske t om göra massa tricks!
Jag har ju åkt sen jag var 10.
Och utvecklingen stannar om man har för kort bräda med dåliga stålkanter och spec med dålig kärna!
Snaart ska ja beställa. Ska kolla lite på brädor i helgen i gbg faktiskt först, irl, så man får lite bättre uppfattning.

Då åker jag ner dit och hälsar på en kär vän över helgen.
Ska bli riktigt kul!

Va tusan?! Gonatt

om ca 5 timmar ska jag upp..
Får de hur det kommer gå.

U2- with or without you

kommer att vara myslyssnar låten imorn på jobbet.
Jag har FM-sändare på jobbet nu så de i närheten på 10-20 m radie kan lyssna på min radio ;)
Skitkul!




Våldtäktsman

Har ni hört den här?
Den kommer att bli en dansgolvsplåga :)
Texten är rätt kul ibland
Och han som bryter låter sjukt kul !

Men den är ju såklart riktigt tjatig :D


"första steget är att ni håller hand..
han verkar trevlig verkar omtänksam
det blir jobbigt när det kommer fram
att han står stilla som en våldtäksman"




Min cykel på Blocket??!! Fyfan va förbannad ja blir!

Nån har lagt ut en likadan cykel som min på blocket!!!
Skitbilligt! Under halva priset! I nyskick!
Jag köpte min för en månad sen för 3000 kr...och då var de cykelrea!
Det är jävligt skumt.
Fan va förbannad ja blir!
Tänk om det är min?!?!
Han la ut den igår morse.

Min cykel blev stulen i fredags..

Han skriver att de inte är cykeln på bilden.
Men om man kollar på bilden så ser man att blocklåset är borttaget och kjolskyddet är söndert.

Så nu har jag tipsat polisen om annonsen.
Hoppas dom tar den jäveln!
Han ska fan ha!
Och om cykeln är stulen och det inte är min cykel så blir jag ändå glad.
För såna idioter ska fan ha sitt straff.

Vore dock ännu roligare om det vore min cykel.
För då får ja hämnd. HAHAHHA   ;)







Sammanfattning av Halloween

27567-592
Känner dom inte, men fina utstyrslar hade dom!
27567-591
Jag och Annica röjer


27567-590
Kolla in mumien, haha!




En bra helg ändå

Nu idag har jag ringt och fixat med cykelgrejjerna..
Det är lite svårt att få tag på cyklar just nu, så jag får en annan modell, i princip likadan förutom att ramen enkel och däcken är lite smalare. Kommer att ta 1 ½ månad innan jag får en ny cykel.
Man blir så less..
Jag ska hålla utkik på blocket också under veckan. (Fan ta den som lägger ut min cykel!)

Trots cykelstöld så blev det en bra helg ändå!
En bra jobbmiddag med plankstek blev det och efter det en snabb visit till en husfest och därefter kåren på halloweenfest.
Många var extremt utklädda, vilket är jättekul!
Skulle folk vara så utklädda på en vanlig krog skulle det vara lite mer uppseendeväckande :)

Eftersom jag var på jobbmiddag innan så kändes det inte så passande att vara så utspökad.
Så det fick räcka med att sätta på sig det efter middagen.
Ett diadem där det ser ut som om man har en kniv i huvudet.
Det var riktigt lyckat!
Jag såg då ingen annan som hade det. Och det är roligare att ha nånting än inget alls.
Även om jag tänkte köra på mottot "100 % eller inget" eller "Skare va så skare va" från början :)




Skaffa ett liiiv!

Alltså, fan vad förbannad jag blir.
Jag köpte en cykel för en månad sen, och nu är den stulen.

Kan ni för i h-vete skaffa ett liv?
Köp en jävla cykel själv.
I D I O T E R

Tur att jag hade anskaffningsförsäkring som täcker självrisken iaf..
Men det kommer ta en jävla tid innan allt pappersarbete är klart så jag kan fixa en ny.






Sötpumpan!

27567-58927567-588


Titta va fiiin han är!
Han gjorde ja idag :D
Tyckte de va finare om pumpan skulle va glad.
annars blir man ju rädd när man ska äta i köket och är ensam hemma!
Ganska liten pumpa, kostade ungefär 40 kr tror jag.
Men de fick bli en liten, kändes onödigt att ha fetpumpan på matbordet.
Var kul att göra, men mycke tyngre än ja trodde, hans skal var ju för tusan 3 cm tjockt :D

Jag är så stolt!
Ska vårda den med ömhet och r e s p e k t.
Jag tror ja är kär. Jag brinner för han!
Och ja har redan bränt han inne i skallen...
Men det är smällar man får ta när de hänger pumpaslaffsor kvar :D
Man kan bli bränd ibland ;)