Sandra -

God jul

på Er!


Har haft en jättemysig dag med familj och släkt.
Fina klappar har man fått. Om nån timme ska jag på midnattsmässa med mamma.
Det är bara vi som vill och orkar åka in till stan och lyssna på sång och musik :)
Har fått säkert 20-30 God jul-sms idag! Helt galet.
Jag orkar inte svara på alla men ni antar nog att jag tänker: Detsamma!

I kramfors blir man lite less på den ultimata frågan:
"NÄMEN HEJ SANDRA. JAG ÄR INTE ETT DUGG INTRESSERAD AV DITT ÖVRIGA LIV. 
MEST PÅ OM DU HAR GÅTT OCH BLIVIT EINSTEIN OCH TJÄNAR STORKOVAN NU.
DU FÖRRESTEN, NÄR ÄR DU KLAR MED STUDIERNA I UMEÅ... NÄ JAG MENAR LULEÅ DÅ?"
Förlåt, men det är 25 mil mellan Umeå och Luleå. Det är helt olika städer.
Bara för att dom ligger i Norrland och slutar på Å så behöver man inte säga fel ;)
Om ungefär ett år kanske jag är klar...kanske mer..kanske mindre.
Civilingenjörsutbildingar brukar ta tid vetni. Speciellt om man tar ett års studieuppehåll och
ska få ihop kurserna också :D


Ska bli skönt att få träffa folk som känner en lite bättre.
(Dom man stöter på här ställer mest ytliga frågor för att vara trevlig :) )
För imorgon blir det Härnta. Som på den gamla goda tiden.
Ska bli kul att träffa Lena och
Hanna
Är lite osäker på vilka andra som är där, men jag är inte alls svår!
Kul jul!





Dan före doppardan- idag ska jag s

05272692b8631676541fcc63fd29802e.png

Dan före doppardan- idag ska jag sätta snöre på paketen, göra rim, sy lite och åka in till Kramfors för att kolla om stan har ändrats nåt :)


Soffa säljes billigt- Hämtas snarast!



Säljer vår fina retrosoffa och en skön vit klippan pga. nyköp.
Soffan hämtas snarast då vi har trångt med 3 soffor.

Gråa retrosoffan
En snygg 2 sits som kan bäddas ut till dubbelsäng i grovt tyg. Bra skick. 
Pris: 500 :-

Vit klippan från IKEA
Skön 2 sits soffa i vit klädsel. 
Är ett litet hål i den utbytbara klädseln. 
Köp en 
ny klädsel på IKEA så är soffan som ny!
Pris: 300:-

Priset kan diskuteras vid snabbt köp och vid köp av båda.

Hör av dig för frågor och köp till telefon: 073-0344331




Typiskt mig

Som ni kanske märkt händer det mycket just nu.

Jag studerar på heltid samtidigt som jag jobbar lite extra på Sushi och Salladbar.
(Vi har öppnat större. Kom kom och prova, det är jättegoda sallader! Smakade nån i helgen med kyckling och den va grym.)

Inte nog med att det är slutspurt på kurserna så är jag projektledare för Lulespexet i år.
Typiskt mig att ta på sig så mycket...
Men det är helt klart värt det, när det är så kul! :D Annars skulle jag inte göra det.

Fick förresten en lite för tidig julklapp på posten. Kunde nästan sätta 1000 spänn på att det skulle vara nåt virkat :)
Han hänger precis bredvid mig här vid frukostbordet och vakar när man äter frukost.
Så himla söt. (Ursäktar för överexponerad bild, har lite bråttom)

Ska försöka skriva lite mer nu under jul.
Men kan inte lova något :)
Nu ska jag till skolan och CADa lite grann, och sedan är det spexmöte.
Fullt upp! Men det gäller att passa på att boka upp sig när pojkvännen reser iväg i jobbet.