Snart äre dags

Dags för jobb.
Börjar kl 14.24 den här veckan.
Igår när jag kom till jobbet så fanns det inget att göra.
Kul.. att vara där till kl 23.06..utan att göra något.
Skurade golvet, gick runt och pratade med folk och lärde mig lite grejer.
Satt utomhus och solade, läste alla tidningar som fanns. Sen gick jag hem tidigare.
Gjorde mer nytta hemma där jag vek tvätt och diskade :)

Hoppas det inte är lika dött på jobbet idag. Då dör ja.
Jag tänker inte offra några fler komptimmar idag bara för att det inte finns nåt att göra.

Fick ett IKEA paket idag, det var kul!
Men dom är ju sämst på att packa :)
Paketet var ju för tusan halvöppet.

Nu ska ja steka lax och koka pasta till lunch, och att ta med till middag på jobbet.

27567-535
Jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback