Rise and shine chokladpucko

00.00- Jävlar, nu måste jag upp tidigt eftersom jag börjar 11:40, hinner inte göra nåt annars.
Jag går upp tidigt så hinner jag baka bröd och nåt att ta med till jobbet
07.00- äh, jag snoozar lite, känner mig alldeles för trött
07.50- nä nu har jag snoozat alldeles för länge, dags att gå upp
08.00- vad ska ja ha på mig..
08.10- vart fan är min börs.. vilken väska hade jag sist, shit ja börjar bli hungrig, om jag skyndar mig att handla så kan jag äta frukost snart. ah, där är den
08.15- vart i helvete är dom gamla pantkvittona som ja glömde använda förra gången, just de, dom var i börsen..
08.20- jävlar va cykellåset krånglar
08.30- Pucko, Ica öppnar ju 09.00.... Svär lite.
08.31- Jag drar till skolan och städar ur min låda i modellabbet
08.33- Vafan?! Har dom spärrat korten till labbet redan?
08.34-Jag sätter mig och surfar i en datasal..
08.38- Skriver jag klart denhär meningen, jävlar va hungrig jag är. Medans brödet är i ugnen ska jag pressa på balkongen.
08.39- Publicerar inlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback